اخبار حمل و نقلدریایی

۴۵۰ دستگاه خودرو در بندرلنگه تخلیه شد

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به پایداری امنیت در آب های جنوبی، از پهلوگیری شناورهای حامل محموله های خودروی ترانزیتی و تخلیه ۴۵۰ دستگاه خودرو طی یک روز خبرداد.

 امین صادقی اظهار داشت: با تکیه بر روحیه جهادی و همت کارکنان، تنها در یک روز ۴۵۰ دستگاه خودرو در بنادر غرب هرمزگان تخلیه شده که این حجم از فعالیت، نشان‌دهنده توان بالای عملیاتی بنادر غرب و سرعت عمل در پذیرش کالا است.

به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به شرایط حساس کنونی و تقابلات منطقه ای تصریح کرد: در حال حاضر کشور در میانه یک «جنگ تحمیلی سوم» قرار دارد که ابعاد اقتصادی و لجستیکی را هدف قرار داده است، اما بنادر غرب استان هرمزگان به عنوان یکی از شریان های حیاتی کشور، لحظه ای متوقف نشده است و فعالیت های تجاری با ضریب ایمنی بالا درحال انجام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پهلوگیری این شناورها پیامی روشن از ایستادگی و پویایی اقتصاد ایران دارد و جبهه اقتصادی غرب استان با تمام توان در حال مقابله با محدودیت هاست تا روند تأمین کالا بدون وقفه ادامه یابد.

صادقی اضافه کرد: هیچ گونه خللی در ارائه خدمات بندری و دریایی تحت تأثیر فشارهای خارجی مجاز نخواهد بود و صیانت از جریان تجارت دریایی با قاطعیت دنبال می شود.

 

جهت دسترسی به سایر اخبار دریایی به این صفحه از سایت مراجعه کنید.

منبع
تین نیوز
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا