اخبار حمل و نقلجاده‌ای

افتتاح ۲۵ کیلومتر از باند دوم محور سیرجان - قطروییه

با هدف ارتقای ایمنی و افزایش ظرفیت ترافیکی در شبکه راه های استان کرمان، ۲۵ کیلومتر از باند دوم محور مواصلاتی سیرجان – قطروییه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار کرمان به بهره برداری رسید.

در روز چهارشنبه ۲۷ خردادماه سال ۱۴۰۵ با حضور هوشنگ بازوند معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، محمدعلی طالبی استاندار کرمان، معتمدی نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، علی حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، سیدرحیم وزیری نسب فرماندار سیرجان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بخشی از باند دوم محور سیرجان – قطروییه به طول ۲۵ کیلومتر به بهره برداری رسید.

به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، حاجی زاده در خصوص این محور گفت: این پروژه که از طرح های زیرساختی و راهبردی کشور در حوزه راهسازی محسوب می شود، با هدف تسهیل ارتباطات جاده ای، کاهش سوانح رانندگی و تسریع در روند جابه جایی کالا و مسافر اجرایی شده است.

وی افزود: بر اساس گزارش های فنی، قرارداد اولیه این پروژه ۵۸۳۰ میلیارد ریال بوده که با لحاظ کردن تعدیل ها و هزینه های اجرایی، هزینه به روز شده برای این قطعه به ۱۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: افتتاح این محور گامی مهم در جهت ایمن سازی یکی از شریان های حیاتی استان کرمان و بهبود زیرساخت های حمل ونقل این منطقه ارزیابی می شود.

 

جهت دسترسی به سایر اخبار جاده ای به این صفحه از سایت مراجعه کنید.

منبع
تین نیوز
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا