اخبار حمل و نقلهوایی

ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد؛ پروازهای میان ایران و امارات در هفته جاری از سر گرفته می‌ شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پروازهای میان ایران و امارات متحده عربی، در پی مذاکرات انجام شده میان مقامات سازمان هواپیمایی کشوری دو کشور و با پیگیری های صورت گرفته از طریق مجاری دیپلماتیک، از هفته جاری از سر گرفته می شود.

به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری،   مجید اخوان افزود: در راستای عادی سازی پروازهای برنامه ای با کشورهای همسایه و با هماهنگی میان ایران و امارات، مقرر شده است در فاز نخست، شرکت های هواپیمایی ایرانی با معرفی به طرف اماراتی، پروازهای خود به این کشور را از سر بگیرند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: همچنین در مرحله بعد نیز شرکت های هواپیمایی اماراتی با معرفی شرکت های مورد تأیید خود، فعالیت های پروازی را از سر خواهند گرفت تا چرخه تعاملات و همکاری های دوجانبه در حوزه حمل ونقل هوایی به وضعیت عادی بازگردد.

 

جهت دسترسی به سایر اخبار هوایی به این صفحه از سایت مراجعه کنید.

منبع
تین نیوز
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا