اخبار حمل و نقلریلی

راه‌ آهن تهران- گرمسار در مسیر بهره‌ برداری مرحله‌ ای

سید مصطفی داودی معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن با حضور در محل پروژه احداث خطوط قطارهای حومه‌ ای تهران- پیشوا- گرمسار، از روند اجرای عملیات این طرح، بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت آن را بررسی کرد.

این بازدید با هدف ارزیابی وضعیت اجرایی پروژه و امکان سنجی بهره برداری مرحله بندی شده از خطوط حومه ای در مسیر تهران گرمسار انجام شد.

به نقل از راه آهن، در جریان این بازدید، معاون فنی و زیربنایی راه آهن ضمن بررسی میدانی بخش های مختلف پروژه، بر تسریع روند اجرایی و فراهم سازی شرایط لازم برای بهره برداری مرحله ای از این مسیر تأکید کرد.

وحید علی قارداشی مدیرکل دفتر مهندسی و نظارت تأسیسات زیربنایی، غلامحسین ولدی سرپرست راه آهن تهران و جمعی از عوامل اجرایی پروژه نیز در این بازدید حضور داشتند و گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده و برنامه های پیش رو ارائه کردند.

پروژه احداث خطوط قطارهای حومه ای تهران-پیشوا-گرمسار از طرح های مهم توسعه حمل ونقل ریلی در حومه پایتخت به شمار می رود که با بهره برداری از آن، ظرفیت جابجایی مسافران در این محور افزایش یافته و دسترسی ریلی شهرهای پیرامونی تهران بهبود خواهد یافت.

 

جهت دسترسی به سایر اخبار ریلی به این صفحه از سایت مراجعه کنید.

منبع
تین نیوز
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا