راه آهن تهران- گرمسار در مسیر بهره برداری مرحله ای
سید مصطفی داودی معاون فنی و زیربنایی راهآهن با حضور در محل پروژه احداث خطوط قطارهای حومه ای تهران- پیشوا- گرمسار، از روند اجرای عملیات این طرح، بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت آن را بررسی کرد.

این بازدید با هدف ارزیابی وضعیت اجرایی پروژه و امکان سنجی بهره برداری مرحله بندی شده از خطوط حومه ای در مسیر تهران گرمسار انجام شد.
به نقل از راه آهن، در جریان این بازدید، معاون فنی و زیربنایی راه آهن ضمن بررسی میدانی بخش های مختلف پروژه، بر تسریع روند اجرایی و فراهم سازی شرایط لازم برای بهره برداری مرحله ای از این مسیر تأکید کرد.
وحید علی قارداشی مدیرکل دفتر مهندسی و نظارت تأسیسات زیربنایی، غلامحسین ولدی سرپرست راه آهن تهران و جمعی از عوامل اجرایی پروژه نیز در این بازدید حضور داشتند و گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده و برنامه های پیش رو ارائه کردند.
پروژه احداث خطوط قطارهای حومه ای تهران-پیشوا-گرمسار از طرح های مهم توسعه حمل ونقل ریلی در حومه پایتخت به شمار می رود که با بهره برداری از آن، ظرفیت جابجایی مسافران در این محور افزایش یافته و دسترسی ریلی شهرهای پیرامونی تهران بهبود خواهد یافت.
جهت دسترسی به سایر اخبار ریلی به این صفحه از سایت مراجعه کنید.



